Drømmen var å komme på Gaselle lister, bli en bedrift med mange ansatte & en dag bli en ettertraktet merkevare i ullsegmentet.
I 2011 lanserte vi den aller første kolleksjonen - ullprodukter til baby & barn med litt tykkere silkemyk ull kvalitet designet til hverdags bruk. Produktene skulle fungere som ullundertøy, men også ha en hensikt om å dekke det neste laget og samtidig se fin ut og ikke minst gjøre påkledningen enkel.
Vi kom opp med konseptet et 2-i-1 produkt som raskt ble en suksess!
Vi kom opp med konseptet et 2-i-1 produkt som raskt ble en suksess!
Høsten 2021 feiret vi 10 år og vi kan med stor stolthet si at alle våre drømmer som vi hadde ved lansering i 2011 er oppfylt. Men nye mål, ambisjoner og videreutvikling stoppes ikke, og vi er på god vei inn i en ny fase for WoolLand.
Likevel er høsten 2021 og 10 år en stor milepæl og et bevis på at vi har klart å etablere en sterk merkevare i ullsegmentet i Norge. Så sammen med våre lojale og fremtidige kunder, våre ansatte og våre produsenter er vi så stolte over at vi høsten 2021 kunne feire at WoolLand var:
• 10 år!
• Har solgt over 750.000 artikler
• Har over 40 ansatte i Norge
• Designer og produserer ull til hverdag & sport til alle i familien
• Ikke lenger er en Grûnderbedrift, men
en sterk norsk merkevare i ullsegmentet
• Er blitt en del av Norwegian Wool & Dale of Norway
Hurra for oss og vil gleder oss til fortsettelsen!